Czym się zajmuję?

Pamiętasz grę „Połącz kropki”? Zagraj ze mną. Twoje kropki to grupa docelowa, bliskie Ci wartości i unikalne cechy oferty. Połączę je w całość, a Ty otrzymasz teksty, które są spójnym obrazem Twojej marki. Ale najpierw poznajmy się.

Nazywam się Hanna Zaborska i jestem copywriterką, czyli tworzę teksty reklamowe. Jeśli interesuje Cię moje CV, zerknij tutaj, ale sądzę, że lepiej będzie, jak opowiem Ci wprost o sobie.

Od zawsze pracowałam w niewielkich firmach i startupach. Często samodzielnie koordynowałam działania marketingowe oraz PR. Dzięki temu są mi bliższe potrzeby małych biznesów. Zdarzało się, że tworzyłam projekty dla gigantów, takich jak PZU czy Microsoft Polska.

Widziałam jak znane marki trafiają do klientów zasięgiem reklamy i jak początkujący przedsiębiorcy frustrują się, bo ich na to nie stać. Dlatego postanowiłam skupić się na pomaganiu właścicielom małych biznesów i freelancerom w komunikowaniu swojego potencjału. Wykorzystuję do tego m.in. teksty na strony internetowe, artykuły, wpisy na blogi firmowe czy opisy marketingowe produktu.

Copywriting

99%

Content marketing

87%

Web content

52%

Różnica między trafnym słowem a prawie trafnym słowem jest jak różnica między grzmotem błyskawicy a świetlikiem – Mark Twain

Dlaczego to robię?

Wierzę w szczerą komunikację i to, że każdy z nas ma do przekazania inspirującą historię. Nie trzeba być superbohaterem, aby robić nadludzkie rzeczy. Chcę, aby małe biznesy stały się bardziej rozpoznawalne dzięki skutecznym treściom – takim, które podkreślają ich unikalne cechy i są dopasowane do potrzeb odbiorców.

Zdaję sobie sprawę, że małe firmy nie mają możliwości finansowych, które pozwolą na szeroko zakrojone kampanie reklamowe. Przewaga małego biznesu tkwi w skutecznym copywritingu. Od tego jak sformułujesz przekaz reklamowy – blog firmowy czy teksty na stronie – zależy zaangażowanie klientów. Po prostu nie stać Cię na nudną i szablonową ofertę. Copywriting to niezbędna umiejętność w budowaniu trwałych relacji z klientami.

Dobre słowa od klientów
  • Anna Błońska

    Dzięki poradom Pani Kropki frekwencja w naszym konkursie wzrosła aż o 300% (dziękujemy!). Co ważne, wskazówki łatwo da się zastosować, a efekty są zauważalne nawet przy stopniowej realizacji. Jak widać, prostota komunikatu popłaca.

  • Anna Gurynowicz

    Współpraca z Panią Kropką to najlepsza decyzja, jaką podjęłam przy rozwoju firmy w Polsce. Jej artykuły na moim blogu cieszą się dużą popularnością wśród kobiet na całym świecie (tłumaczone są na 4 języki). To jest dowodem na jej wszechstronny zasięg umiejętności.

  • Jan Karolczak

    Zamiast mówić, wolę naprawiać. Na szczęście Pani Kropka też lubi konkret. Jej wnikliwe pytania pozwoliły stworzyć teksty pasujące do profilu moich klientów i opowiadające moją historię jako lokalnego rzemieślnika. Szczególnie podobało mi się duże zaangażowanie. Najwyraźniej oboje wykonujemy swój zawód z pasją.

  • Katarzyna Mazurek

    W niewielkim zespole działamy na wymagającym rynku startupów. Szukaliśmy copywritera, który zna branżę IT i potrafi pisać językiem korzyści. Pani Kropka pomogła nam określić szczegółowo idealnych klientów i dopasować do nich teksty. Chciałam, aby treści nie były nachalne i taki efekt udało się osiągnąć.

  • Karolina Bilińska

    Do skorzystania z usług Pani Kropki przekonałam się w momencie, w którym odwiedziłam jej stronę internetową. Pomyślałam sobie, że chcę, aby moi klienci czuli się jak ja w tamtej chwili. By widzieli pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Po rozpoczęciu współpracy przekonałam się, że dokonałam dobrego wyboru. Materiał, który uzyskaliśmy w wyniku tej współpracy, jest doceniany i chwalony przez naszych klientów.

  • Daniel Smoczyk

    Polecono mi Panią Kropkę nie bez powodu. Jak powiedział kiedyś Ford: „specjaliści są po to, żebym mógł myśleć o interesach”. W naszym kraju bardzo często brakuje zaufania dlatego, że specjalistów jest jak na lekarstwo. Na szczęście moje i Państwa, copywritera nie trzeba już dalej szukać. Słowność, kultura pracy oraz bardzo dobry efekt, który można publikować w ciemno, są cechami Pani Kropki.

  • Joanna Zabłocka

    Przygotowane teksty są konkretne, zgrabne i co najważniejsze, napisane z myślą o moim kliencie. Współpraca przebiegała wyjątkowo sprawnie, co bardzo cenię. Pani Kropka słuchała moich wskazówek, jednocześnie miała dużo ciekawych pomysłów, nie tylko dotyczących treści, ale też rozmieszczenia ich na stronie, czy wypunktowania tego, co istotne.

  • Barbara Waś

    Z Panią Kropką współpracuję od 5 lat. Z natury jest empatyczna i wnikliwa, dlatego z łatwością wczuwa się w potrzeby klientów i potrafi dopasować do nich treść komunikatu. Dzięki niej uwierzyłam, że nawet niewielkie biznesy mogą się wyróżnić na tle licznej konkurencji. Wystarczy przekuć w słowa swoje wartości i wiedzieć, do kogo mówimy.

  • Jakub Knoll

    Pani Kropka przemienia Lorem Ipsum i „dynamiczne firmy z bogatą ofertą” w dojrzałą komunikację, w której brak miejsca na niedopowiedzenia. Potrafi rozpoznać potrzeby klientów i tak skonstruować treść, żeby wiedzieli, że dotyczy właśnie ich. Moi klienci widzą w tych tekstach siebie oraz historię swojego biznesu, a w rezultacie zainteresowanie ich ofertą.

  • Hranush Cielińska

    Potrzebowałam wskazówek, w jaki sposób dotrzeć do klientów z ofertą ekologicznego sprzątania. Pani Kropka dopasowała komunikaty pod różne grupy klientów. Najpierw wysłała zestaw pytań i naprowadziła nas na właściwą ścieżkę. Do tego dysponuje wiedzą z dziedziny CSR i ekologii, co szczególnie przydało się przy tworzeniu treści kampanii reklamowej.

  • Karol Kłosiewicz

    Doświadczenie i skrupulatność Pani Kropki to jej największe zalety, jakie udało mi się poznać podczas naszej współpracy. W głównej mierze mieliśmy okazję realizować projekty w zakresie przygotowywania materiałów tekstowych. Zawsze terminowo przekazywała wszelkie uwagi, poprawki oraz sugestie. Dla dobra sprawy nie wahała się także przedstawiać propozycji, które zdecydowanie poprawiały efekt końcowy.

  • Daniel Smogulecki

    Pani Kropka przygotowała propozycję komunikacji dla naszej organizacji pozarządowej. Doradziła nam, jak rozpromować w mediach niszowe szkolenie dla psychoterapeutów. Podzieliła się propozycjami na zwiększenie widoczności w sieci i udostępniła własne kontakty. Radziła, w jaki sposób formułować komunikaty, aby trafiały do naszych odbiorców. Jestem pod wrażeniem, jak bardzo wgłębiła się w temat.

  • Marcello Murgia

    Pani Kropka to osoba kompetentna, zorganizowana i pozytywnie nastawiona do świata. Współpracowałem z nią przy serii eventów klastra Creativro. Przygotowała materiały prasowe i zadbała o rozreklamowanie wydarzenia w mediach. Jak do czegoś przyłoży rękę i pióro, to musi się udać.

  • Katarzyna Seroka

    Współpraca przebiegła wyjątkowo profesjonalnie. Artykuły eksperckie na portal branżowy zostały wykonane bardzo starannie, na czas i zgodnie z umową. Pani Kropka jest otwarta, pełna pomysłów, ma lekkie pióro i widać, że lubi to, co robi. Warto podkreślić, że jest osobą niezwykle kulturalną i kontakt z nią to czysta przyjemność.

  • Maciej Chmulak

    Pani Kropka wie, jak rozbudzić w ludziach entuzjazm. Korzystałem z jej pomysłów na posty na Facebooka i doradztwa marketingowego w zakresie modyfikacji oferty handlowej. Przekonałem się, że przemyślany copywriting to więcej niż lekkie pióro: potrafi zwiększyć zaangażowanie klientów i przekazać, czym się wyróżniam od konkurencji.

  • Marcin Jellinek

    Polecam Panią Kropkę jako skutecznego copywritera. Trzyma się terminów, posiada wiedzę i umiejętności z zakresu reklamy, szczególnie content marketingu. Współpraca zawsze przebiega sprawnie i bez zarzutów. Pełen konkret!

  • Damian Biernat

    Bardzo doceniam ludzi, którzy pracują z taką pasją, chylę czoła 🙂 Teksty sprzedażowe i wpisy na blog robią wrażenie, przeszły moje oczekiwania. Współpraca z Panią Kropką to sama przyjemność: super profesjonalistka, świetny kontakt i wysoka jakość tekstów. Chętnie też doradza i opiniuje, nawet po zakończeniu zlecenia.

Jaki mam styl pracy?

Czasami moja praca bardziej przypomina bycie psychologiem lub sprzedawcą. Słucham, zadaję pytania, analizuję, a dopiero potem piszę. Piszę po to, aby przyciągnąć Twoich klientów i zmotywować ich do podjęcia decyzji o zakupie. Dlatego przydaje się umiejętność rozpoznania ukrytych potrzeb odbiorców, wykorzystanie zasad copywritingu, a także psychologii reklamy. Skuteczne treści to znacznie więcej niż lekkie pióro.

Daję ludziom pozwolenie na bycie sobą

Tworzę teksty, które oddają Twoją osobowość oraz unikalne cechy oferty. Chcę, żebyś poczuł się w nich jak we własnej skórze. Nie powielam treści, unikam banałów i szablonowej komunikacji. Przecież nie ma na świecie drugiej osoby, która robi to, co Ty w taki sam sposób. Chętnie wysłucham Twojej opowieści i wyłuskam z niej najcenniejsze wątki.

Współpraca ze mną przypomina wizytę u krawca

Wyobraź sobie, że zbliża się ważna uroczystość rodzinna i chcesz uszyć na miarę suknię lub garnitur. Krawiec uważnie mierzy materiał, który przyniosłeś. Potem notuje obwód klatki piersiowej, bioder, talii… Pyta się, na jaką okazję potrzebujesz stroju? Wspólnie ustalacie realny termin wykonania usługi. Jeśli tak przebiega wizyta to w dniu odbioru zamówienia będziesz zadowolony! A co, jeśli krawiec zacznie szyć bez zdjęcia wymiarów i nie weźmie pod uwagę Twojego gustu? Albo Ty sam każesz zdjąć ubranie z przypadkowego manekina? Stracisz tylko pieniądze i wyglądać będziesz jak w przebraniu, o ile je w ogóle założysz.

Podobnie jest z copywritingiem. Jestem w stanie napisać treści z powietrza, ale czy będą one skuteczne? Chyba nie chcesz wydawać pieniędzy na „sztukę dla sztuki”? Mnie również zależy na pomyślności Twojego biznesu. Dlatego potrzebuję informacji o Twoim produkcie, klientach, konkurencji czy celu zlecenia. Przykładam się w 100% do najmniejszego zlecenia. Jeśli masz podobne podejście, zapraszam do współpracy.

Asertywna empatia

Tak określam styl swojej pracy, zarówno na etapie tworzenia tekstu, jak też w kontaktach z klientami i współpracownikami. Szczera komunikacja pozwala mi wydobyć na światło dzienne to, co najcenniejsze w produktach klienta. Najlepsi copywriterzy często nie znają zasad gramatyki, ale znają się na ludziach. Z gramatyką również sobie radzę, nie bój się.

Uważam, że przejrzysta komunikacja to piękna rzecz

Zbliża do siebie ludzi. A przecież zależy Ci na nawiązaniu więzi z klientami? Tylko wtedy obdarzą Cię zaufaniem. Wiedz, że treści reklamowe wcale nie muszą być skomplikowane. Jestem tutaj, by to udowodnić.

A teraz napisz mi, jakich tekstów potrzebujesz? Najlepiej jeszcze dziś, bo mogę współpracować z określoną ilością klientów w jednym czasie.

A poza pracą?

Lubię obserwować świat i zatrzymać się chociaż na chwilę. Nadal bawią mnie do łez „Różowe lata siedemdziesiąte”. Mam też sentyment do kultowych amerykańskich samochodów. Jak widzisz, odnajduję się w klimacie retro. To przez zamiłowanie do detalu, które widać również w moich tekstach. Poza tym bardzo dużo czytam, robię notatki, zapisuję cytaty… Wszystko po to, by w odpowiednim momencie wykorzystać je w komunikacji – postawić kropkę nad i.

Witaj w moim zakątku internetu. Rozgość się!

2642
napisanych artykułów
5299
przeczytanych ksiażek