Czym się zajmuję?

Pamiętasz grę „Połącz kropki”? Zagraj ze mną. Twoje kropki to grupa docelowa, bliskie Ci wartości i unikalne cechy oferty. Połączę je w całość, a Ty otrzymasz teksty, które są spójnym obrazem Twojej marki. Ale najpierw poznajmy się.

Nazywam się Hanna Zaborska i jestem copywriterką, czyli tworzę teksty reklamowe. Jeśli interesuje Cię moje CV, zerknij tutaj, ale sądzę, że lepiej będzie, jak opowiem Ci wprost o sobie.

Od zawsze pracowałam w niewielkich firmach i startupach. Często samodzielnie koordynowałam działania marketingowe oraz PR. Dzięki temu są mi bliższe potrzeby małych biznesów. Zdarzało się, że tworzyłam projekty dla gigantów, takich jak PZU czy Microsoft Polska.

Widziałam jak znane marki trafiają do klientów zasięgiem reklamy i jak początkujący przedsiębiorcy frustrują się, bo ich na to nie stać. Dlatego postanowiłam skupić się na pomaganiu właścicielom małych biznesów i freelancerom w komunikowaniu swojego potencjału. Wykorzystuję do tego m.in. teksty na strony internetowe, artykuły, wpisy na blogi firmowe czy opisy marketingowe produktu.

Copywriting

99%

Content marketing

87%

Web content

52%

Różnica między trafnym słowem a prawie trafnym słowem jest jak różnica między grzmotem błyskawicy a świetlikiem – Mark Twain

Dlaczego to robię?

Wierzę w szczerą komunikację i to, że każdy z nas ma do przekazania inspirującą historię. Nie trzeba być superbohaterem, aby robić nadludzkie rzeczy. Chcę, aby małe biznesy stały się bardziej rozpoznawalne dzięki skutecznym treściom – takim, które podkreślają ich unikalne cechy i są dopasowane do potrzeb odbiorców.

Zdaję sobie sprawę, że małe firmy nie mają możliwości finansowych, które pozwolą na szeroko zakrojone kampanie reklamowe. Przewaga małego biznesu tkwi w skutecznym copywritingu. Od tego jak sformułujesz przekaz reklamowy – blog firmowy czy teksty na stronie – zależy zaangażowanie klientów. Po prostu nie stać Cię na nudną i szablonową ofertę. Copywriting to niezbędna umiejętność w budowaniu trwałych relacji z klientami.

Dobre słowa od klientów

[bne_testimonials_slider lightbox_rel=”prettyPhoto” class=”about-testimonials” speed=”10000″ image_style=”circle”]

Jaki mam styl pracy?

Czasami moja praca bardziej przypomina bycie psychologiem lub sprzedawcą. Słucham, zadaję pytania, analizuję, a dopiero potem piszę. Piszę po to, aby przyciągnąć Twoich klientów i zmotywować ich do podjęcia decyzji o zakupie. Dlatego przydaje się umiejętność rozpoznania ukrytych potrzeb odbiorców, wykorzystanie zasad copywritingu, a także psychologii reklamy. Skuteczne treści to znacznie więcej niż lekkie pióro.

Daję ludziom pozwolenie na bycie sobą

Tworzę teksty, które oddają Twoją osobowość oraz unikalne cechy oferty. Chcę, żebyś poczuł się w nich jak we własnej skórze. Nie powielam treści, unikam banałów i szablonowej komunikacji. Przecież nie ma na świecie drugiej osoby, która robi to, co Ty w taki sam sposób. Chętnie wysłucham Twojej opowieści i wyłuskam z niej najcenniejsze wątki.

Współpraca ze mną przypomina wizytę u krawca

Wyobraź sobie, że zbliża się ważna uroczystość rodzinna i chcesz uszyć na miarę suknię lub garnitur. Krawiec uważnie mierzy materiał, który przyniosłeś. Potem notuje obwód klatki piersiowej, bioder, talii… Pyta się, na jaką okazję potrzebujesz stroju? Wspólnie ustalacie realny termin wykonania usługi. Jeśli tak przebiega wizyta to w dniu odbioru zamówienia będziesz zadowolony! A co, jeśli krawiec zacznie szyć bez zdjęcia wymiarów i nie weźmie pod uwagę Twojego gustu? Albo Ty sam każesz zdjąć ubranie z przypadkowego manekina? Stracisz tylko pieniądze i wyglądać będziesz jak w przebraniu, o ile je w ogóle założysz.

Podobnie jest z copywritingiem. Jestem w stanie napisać treści z powietrza, ale czy będą one skuteczne? Chyba nie chcesz wydawać pieniędzy na „sztukę dla sztuki”? Mnie również zależy na pomyślności Twojego biznesu. Dlatego potrzebuję informacji o Twoim produkcie, klientach, konkurencji czy celu zlecenia. Przykładam się w 100% do najmniejszego zlecenia. Jeśli masz podobne podejście, zapraszam do współpracy.

Asertywna empatia

Tak określam styl swojej pracy, zarówno na etapie tworzenia tekstu, jak też w kontaktach z klientami i współpracownikami. Szczera komunikacja pozwala mi wydobyć na światło dzienne to, co najcenniejsze w produktach klienta. Najlepsi copywriterzy często nie znają zasad gramatyki, ale znają się na ludziach. Z gramatyką również sobie radzę, nie bój się.

Uważam, że przejrzysta komunikacja to piękna rzecz

Zbliża do siebie ludzi. A przecież zależy Ci na nawiązaniu więzi z klientami? Tylko wtedy obdarzą Cię zaufaniem. Wiedz, że treści reklamowe wcale nie muszą być skomplikowane. Jestem tutaj, by to udowodnić.

A teraz napisz mi, jakich tekstów potrzebujesz? Najlepiej jeszcze dziś, bo mogę współpracować z określoną ilością klientów w jednym czasie.

A poza pracą?

Lubię obserwować świat i zatrzymać się chociaż na chwilę. Nadal bawią mnie do łez „Różowe lata siedemdziesiąte”. Mam też sentyment do kultowych amerykańskich samochodów. Jak widzisz, odnajduję się w klimacie retro. To przez zamiłowanie do detalu, które widać również w moich tekstach. Poza tym bardzo dużo czytam, robię notatki, zapisuję cytaty… Wszystko po to, by w odpowiednim momencie wykorzystać je w komunikacji – postawić kropkę nad i.

Witaj w moim zakątku internetu. Rozgość się!

2642
napisanych artykułów
5299
przeczytanych ksiażek